Dziś jest sobota 20 kwietnia 2024 r. Godzina 05:53 Imieniny Agnieszki, Amalii, Czecha

Gmina Miasto Radziejów informuje, że zakończyła się realizacja zadania pn.:

Gmina Miasto Radziejów informuje, że zakończyła się realizacja zadania pn.:

"Demontaż, transport i unieszkodliwianie azbestu z terenu Gminy Miasto Radziejów – etap I".


Gmina Miasto Radziejów informuje, że zakończyła się realizacja zadania pn.: „Demontaż, transport i unieszkodliwianie azbestu z terenu Gminy Miasto Radziejów – etap I”. Całkowity koszt zadania wyniósł 9 439,37 zł i w całości został on sfinansowany z środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu oraz Narodowego  Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. W wyniku realizacji zadania usunięto i zutylizowano wyroby zawierające azbest z 10 nieruchomości na terenie miasta. Łączna masa usuniętych odpadów wyniosła 19 607 kg.

Projekt zrealizowany przez Gminę Miasto Radziejów przy wsparciu finansowym Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu.

Tag

Data dodania 15 października 2014

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij