Dziś jest piątek 19 kwietnia 2024 r. Godzina 10:19 Imieniny Alfa, Leonii, Tytusa

Zakończono realizację zadania pn.: "Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Radziejów – etap III"

Zakończono realizację zadania pn.: "Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Radziejów – etap III"



Gmina Miasto Radziejów informuje, że zakończyła się realizacja zadania pn.: „Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Radziejów – etap III”. Całkowity koszt zadania wyniósł 2 943,75 zł
i w całości został on sfinansowany z środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu oraz Narodowego  Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. W wyniku realizacji zadania usunięto
i zutylizowano wyroby zawierające azbest z 4 nieruchomości na terenie miasta. Łączna masa usuniętych odpadów wyniosła 5 711 kg.

 


Projekt zrealizowany przez Gminę Miasto Radziejów przy wsparciu finansowym Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu.

 

Data dodania 24 stycznia 2017

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij