Ograniczenia w funkcjonowaniu Urzędu Miasta Radziejów
W związku z dużym wzrostem zachorowań na COVID – 19 powracają ograniczenia w funkcjonowaniu Miasta Radziejów z siedzibą przy ul. Kościuszki 20/22 w Radziejowie.
Od 31 stycznia 2022 r. do odwołania Urząd Miasta Radziejów, będzie realizować wyłącznie zadania niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom bez bezpośredniej obsługi interesantów, za wyjątkiem niecierpiących zwłoki spraw z zakresu rejestracji stanu cywilnego oraz dowodów osobistych (po uprzednim umówieniu telefonicznym).
Osoba chcąca złożyć korespondencję osobiście obowiązana jest włożyć dokumenty do oznakowanych pojemników znajdujących się w wejściu do budynku (skrzynka pocztowa).
Nie będzie możliwości potwierdzenia ich odbioru.
Płatności należy dokonywać bezpośrednio na rachunki bankowe:
- 45 9550 0003 2320 0005 3093 0032 (wpłata podatków, opłat za psa, najem, dzierżawy, opłaty skarbowe, usługi);
- 32 9550 0003 2018 0005 3093 0040 (opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi).
Zaleca się załatwianie wszelkich spraw urzędowych z wykorzystaniem:
- elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP),
- poczty elektronicznej e-mail,
- tradycyjnej przesyłki pocztowej,
- telefonicznie pod nr tel.:
Sekretariat: tel. 54 285 7100 e-mail: radziejow@umradziejow.pl adres e-puap: /umrr/SkrytkaESP
Wymiar Podatków: tel. 54 285 7136
Księgowość podatkowa : tel. 54 285 7138
Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej , Mieszkaniowej i Budownictwa tel. 54 285 71 15
Referat ds. gospodarki komunalnej – nieczystości rolnictwo i środowisko tel. 54 285 71 18
Referat ds. gospodarki komunalnej – nieruchomości i gospodarka mieszkaniowa tel. 54 285 71 19
Budownictwo : tel. 54 285 7122
Ewidencja Działalności Gospodarczej: tel. 54 285 7110
Ewidencja Ludności i Dowody Osobiste: tel. 54 285 7147
Urząd Stanu Cywilnego: tel. 54 285 7145
Załatwianie spraw…
Interesanci przebywający w budynku zobowiązani są do dezynfekcji rąk, używania rękawiczek jednorazowych oraz zakrywania ust i nosa.
Data dodania 27 stycznia 2022