Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Radziejów
Gmina Miasto Radziejów informuje, że zakończyła się realizacja zadania pn.: „Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Radziejów w 2024 r.”.
W wyniku realizacji zadania usunięto i zutylizowano łącznie 12850 kg wyrobów zawierających azbest z 8 nieruchomości.
Całkowity koszt zadania wyniósł 8.942,94 zł. Na jego realizację Gminie Miasto Radziejów została udzielona dotacja w ramach Programu Priorytetowego „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”
z środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w kwocie 3.577,17 zł.
Pozostała część środków tj. 5.365,77 zł pochodziła z budżetu Gminy Miasto Radziejów.
W sprawie dofinansowania kosztów usuwania wyrobów zawierających azbest szczegółowych informacji można uzyskać w Urzędzie Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, I piętro, pokój 113, a także pod numerem telefonu 54 285 7122.
Data dodania 19 września 2024