Dofinansowanie kosztów usuwania wyrobów azbestowych w 2014 roku
Urząd Miasta Radziejów informuje, że w związku z możliwością pozyskania środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu można składać wnioski o dofinansowanie demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania lub zabezpieczania odpadów zawierających azbest z obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Radziejów.
Dofinansowanie będzie obejmowało prace wykonywane w domach jednorodzinnych, blokach, obiektach należących do spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych a także w obiektach użyteczności publicznej, których właścicielem jest jednostka samorządu terytorialnego, m.in. w placówkach oświatowych, placówkach ochrony zdrowia, obiektach należących do, kościołów i związków wyznaniowych.
Dofinansowanie obejmie pokrycie kosztów:
- demontażu pokrycia dachowego lub elewacji zawierających azbest,
- transportu odpadów niebezpiecznych z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwiania,
- unieszkodliwienia lub zabezpieczenia odpadów zawierających azbest.
Kwota dofinansowania to nie więcej niż 1 000 zł do każdej tony unieszkodliwionych odpadów.
Uwaga! Dofinansowaniem nie będą objęte przedsięwzięcia już zrealizowane.
Dofinansowaniem objęte będą wyłącznie obiekty ujęte w „Inwentaryzacji azbestu i wyrobów zawierających azbest dla miasta Radziejów” przeprowadzonej przez Urząd Miasta Radziejów w maju 2012 roku.
Wnioski można składać w Urzędzie Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22,
I piętro, pokój 113 do 31 stycznia 2013 roku.
Szczegółowe informacje oraz druk wniosku można uzyskać w Urzędzie Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, I piętro, pokój 113, a także pod adresem: http://www.bip.umradziejow.pl
Dodatkowe informacje udzielane są również pod numerem telefonu 54 285 7122.
BURMISTRZ MIASTA RADZIEJÓW
- Sławomir Bykowski -
Data dodania 25 listopada 2013