Informacja dotycząca pracy Urzędu Miasta od 4 listopada 2020r.
Szanowni Mieszkańcy !
W związku ze wzrostem zachorowań na COVID – 19 wprowadza się ograniczenia w funkcjonowaniu Urzędu Miasta Radziejów.
Od dnia 4 listopada 2020 r. do dnia 16 listopada 2020 r. (z możliwością przedłużenia) Urząd Miasta Radziejów prowadzi bezpośrednią obsługę interesantów w godzinach 8.00 – 14.00 wyłącznie w sprawach niecierpiących zwłoki i wymagających osobistego stawiennictwa po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z właściwym merytorycznie pracownikiem.
Urząd Stanu Cywilnego tel. 54 285 71 45
Ewidencja ludności i dowody osobiste tel. 54 285 71 47
Podatki, gospodarowanie odpadami, spis rolny tel. 54 285 71 36
Gospodarka komunalna tel. 54 285 71 19, 54 285 71 18
Budownictwo tel. 54 285 71 22
Działalność gospodarcza tel. 54 285 71 10
Kasa przyjmuje wpłaty gotówkowe do godz. 13.30
Zgłoszenie zgonu do godz. 13.30 – nie wymaga wcześniejszego uzgodnienia terminu.
Załatwianie innych spraw urzędowych prowadzone będzie z wykorzystaniem :
- platformy ePUAP,
- poczty elektronicznej e-mail,
- tradycyjnej przesyłki pocztowej,
- skrytki pocztowej zamieszczonej przy głównym wejściu do budynku administracyjnego opatrzonej oznaczeniem Urząd Miasta Radziejów.
Zaleca się regulowanie należności pieniężnych w sposób bezgotówkowy.
Osoby przebywające w budynku administracyjnym zobowiązane są do dezynfekcji rąk oraz zasłonięcia ust i nosa.
Prosimy o zrozumienie.
Burmistrz Miasta Radziejów
Sławomir Bykowski
Data dodania 03 listopada 2020