Informacje dotyczące pracy Urzędu Miasta Radziejów
Aktualizacja 22.04.2021
Szanowni mieszkańcy
W związku z dużym wzrostem zachorowań na COVID – 19 Urząd Miasta Radziejów wprowadza ograniczenia w funkcjonowaniu. Od dn. 29 marca 2021r. do dnia 30 kwietnia 2021r. Urząd Miasta Radziejów załatwiać będzie wszystkie sprawy z zakresu swojej działalności bez bezpośredniej obsługi interesantów, za wyjątkiem niecierpiących zwłoki spraw z zakresu rejestracji stanu cywilnego, ewidencji ludności i dowodów osobistych (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem urzędu).
Osoba chcąca złożyć korespondencję osobiście obowiązana jest włożyć dokumenty do oznakowanych skrzynki pocztowej umieszczonej przy głównym wejściu do budynku Urzędu Miasta. Kasa Urzędu Miasta będzie nieczynna we wskazanym okresie.
Płatności należy dokonywać bezpośrednio na rachunki bankowe:
- 45 9550 0003 2320 0005 3093 0032 (wpłata podatków, opłat za psa, najem, dzierżawy, opłaty skarbowe, usługi);
- 32 9550 0003 2018 0005 3093 0040 (opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi).
Załatwiać sprawy można też drogą korespondencyjną, elektroniczną lub telefonicznie.
Informacje dotyczące załatwiania spraw w urzędzie oraz formularze do pobrania...
W razie konieczności udzielenia pomocy, szczególnie osobom starszym, chorym lub samotnym prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 54 285 71 00
Dane kontaktowe:
Sekretariat: tel. 54 285 7100 e-mail: radziejow@umradziejow.pl adres e-puap: /umrr/SkrytkaESP
Wymiar Podatków: tel. 54 285 7136
Księgowość podatkowa : tel. 54 285 7138
Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej , Mieszkaniowej i Budownictwa tel. 54 285 71 15
Referat ds. gospodarki komunalnej – nieczystości rolnictwo i środowisko tel. 54 285 71 18
Referat ds. gospodarki komunalnej – nieruchomości i gospodarka mieszkaniowa tel. 54 285 71 19
Budownictwo : tel. 54 285 7122
Ewidencja Działalności Gospodarczej: tel. 54 285 7110
Ewidencja Ludności i Dowody Osobiste: tel. 54 285 7147
Urząd Stanu Cywilnego: tel. 54 285 7145
Data dodania 25 marca 2021