Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Radziejów w 2022 roku
Gmina Miasto Radziejów informuje, że w dniu 30 sierpnia 2021 roku pomiędzy Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu a Gminą Miasto Radziejów została podpisana umowa dotacji w ramach Programu Priorytetowego „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”. W ramach tej umowy z środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Gminie Miasto Radziejów została udzielona dotacja do kwoty 16 000,00 zł na realizację przedsięwzięcia pn. „Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Radziejów”. Dotacja planowana jest do wykorzystania w latach 2021-2023.
W związku z powyższym można składać wnioski o dofinansowanie demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania lub zabezpieczania odpadów zawierających azbest z obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Radziejów.
Uwaga!
Dofinansowaniem nie będą objęte przedsięwzięcia już zrealizowane.
Dofinansowaniem objęte będą wyłącznie obiekty ujęte w „Inwentaryzacji azbestu i wyrobów zawierających azbest dla miasta Radziejów”.
Wnioski o dofinansowanie na prace prowadzone w 2022 roku można składać w Urzędzie Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, I piętro, pokój 113 – w nieprzekraczalnym terminie do 30 kwietnia 2022 roku.
W sprawie dofinansowania kosztów usuwania wyrobów zawierających azbest szczegółowych informacji można uzyskać w Urzędzie Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, I piętro, pokój 113, a także pod numerem telefonu 54 285 7122
Data dodania 10 lutego 2022