Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Radziejów
Gmina Miasto Radziejów informuje, że zakończyła się realizacja zadania pn.: „Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Radziejów” (etap VIII, IX, i X).
W wyniku realizacji zadania w latach 2021-2023 usunięto i zutylizowano łącznie 74129 kg wyrobów zawierających azbest z 38 nieruchomości.
Całkowity koszt zadania wyniósł 39.510,65 zł. Na jego realizację Gminie Miasto Radziejów została udzielona dotacja w ramach Programu Priorytetowego „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”
z środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w kwocie 16 000,00 zł.
Pozostała część środków tj. 23.510,65 zł pochodziła z budżetu Gminy Miasto Radziejów.
W sprawie dofinansowania kosztów usuwania wyrobów zawierających azbest szczegółowych informacji można uzyskać w Urzędzie Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, I piętro, pokój 113, a także pod numerem telefonu 54 285 7122.
Data dodania 21 grudnia 2023