Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Radziejów w 2024 roku
Gmina Miasto Radziejów informuje, że w związku z możliwością pozyskania środków zewnętrznych w ramach Ogólnopolskiego programu finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest, zamierza przystąpić do realizacji przedsięwzięcia pn. „Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Radziejów”.
W związku z powyższym informujemy, że można składać wnioski o dofinansowanie demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest z obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Radziejów.
Uwaga!
Dofinansowaniem nie będą objęte przedsięwzięcia już zrealizowane oraz realizowane w gospodarstwach rolnych, którym Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa udzielił dofinansowania w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Działania.
Dofinansowaniem objęte będą wyłącznie obiekty ujęte w „Inwentaryzacji azbestu i wyrobów zawierających azbest dla miasta Radziejów”.
Wnioski o dofinansowanie na prace prowadzone w 2024 roku można składać w Urzędzie Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, I piętro, pokój 113 – w nieprzekraczalnym terminie do 09 maja 2024 roku.
Informuję ponadto, że wszelkie prace związane z demontażem oraz przygotowaniem do odbioru i przekazaniem odpadów do unieszkodliwienia muszą zakończyć się w terminie do 30 czerwca 2024 r.
W sprawie dofinansowania kosztów usuwania wyrobów zawierających azbest szczegółowych informacji można uzyskać w Urzędzie Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, I piętro, pokój 113, a także pod numerem telefonu 54 285 7122.
Data dodania 23 kwietnia 2024