Dziś jest piątek 29 listopada 2024 r. Godzina 22:54 Imieniny Błażeja, Margerity, Saturnina

Gmina Miasto Radziejów informuje, że zakończyła się realizacja zadania pn.: "Demontaż, transport i unieszkodliwianie azbestu z terenu Gminy Miasto Radziejów – etap II"

Gmina Miasto Radziejów informuje, że zakończyła się realizacja zadania pn.: "Demontaż, transport i unieszkodliwianie azbestu z terenu Gminy Miasto Radziejów – etap II"


Gmina Miasto Radziejów informuje, że zakończyła się realizacja zadania pn.: „Demontaż, transport i unieszkodliwianie azbestu z terenu Gminy Miasto Radziejów – etap II”.

Całkowity koszt zadania wyniósł 4 759,89 zł i w całości został on sfinansowany z środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Toruniu oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej. W wyniku realizacji zadania usunięto i zutylizowano wyroby zawierające azbest z 6 nieruchomości na terenie miasta. Łączna masa usuniętych odpadów wyniosła 11 109 kg.
Projekt zrealizowany przez Gminę Miasto Radziejów przy wsparciu finansowym Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu




Data dodania 22 grudnia 2015

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij