Urząd Miasta Radziejów informuje, że w związku z możliwością pozyskania środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu można składać wnioski o dofinansowanie demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania lub zabezpieczania odpadów zawierających azbest z obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Radziejów.
Kosztami kwalifikowanymi są koszty niezbędne do osiągnięcia efektu ekologicznego i obejmują wyłącznie koszty:
- demontażu pokrycia dachowego lub elewacji zawierających azbest,
- transportu odpadów niebezpiecznych z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwiania,
- unieszkodliwienia lub zabezpieczenia odpadów zawierających azbest.
Uwaga!
Dofinansowaniem nie będą objęte przedsięwzięcia już zrealizowane.
Dofinansowaniem objęte będą wyłącznie obiekty ujęte w „Inwentaryzacji azbestu i wyrobów zawierających azbest dla miasta Radziejów” przeprowadzonej przez Urząd Miasta Radziejów w maju 2012 roku.
Wnioski o dofinansowanie na prace prowadzone w 2020 roku można składać w Urzędzie Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, I piętro, pokój 113 – w nieprzekraczalnym terminie do 03 kwietnia 2020 roku.
Szczegółowe informacje oraz druk wniosku można pozyskać w Urzędzie Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, I piętro, pokój 113, a także pod adresem:
http://www.bip.umradziejow.pl
Dodatkowe informacje udzielane są również pod numerem telefonu 54 285 7122.
Data dodania
10 stycznia 2020